Skip to main content

Niezawodna
centralka VPBX

Udoskonalona wersja zarządzania wszystkimi firmowymi połączeniami na ekranie komputera

Ekspresowa konsultacja

Czym jest Wirtualna Centrala Telefoniczna

Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX 2.0) to kompleksowy system telekomunikacyjny działający w chmurze, dzięki któremu możesz bezprzewodowo zarządzać wszystkimi połączeniami w firmie – potrzebujesz jedynie komputera z dowolną przeglądarką internetową oraz aktywnego połączenia z Internetem.

A

Auto operator

Zapowiedź, którą usłyszą Twoi klienci, dzwoniący na numer kontaktowy.
Użytkownik sam wybiera temat rozmowy, lub po prostu słucha komunikatu. Zapowiedź szybko wygenerujesz w panelu administracyjnym.

C

Call Center

Kolejkuj dzwoniących klientów, kieruj do dostępnych agentów według ustalonych reguł. Dzwoniący dowiedzą się o swoim miejscu w kolejce i usłyszą ustalone komunikaty.

H

Historia Połączeń

Uzyskasz dostęp do informacji o wszystkich połączeniach wykonanych oraz odebranych/nieodebranych z ostatnich 3 miesięcy. Takich informacji nie uzyskasz z billingu.

T

Telbaza

Sprawdzisz jak wydajni są Twoi konsultanci/pracownicy, ile połączeń odbierają. Szybko zweryfikujesz jak funkcjonuje Twoja komunikacja z klientami.

N

Nagrywanie rozmów

Dostęp do nagranych rozmów z ostatnich 3 miesięcy poprzez stronę www z możliwością pobrania plików na dysk lokalny. Usługa umożliwi Ci sprawne dotarcie do prowadzonych negocjacji, ustaleń ze swoimi klientami

W

WEBEX

Wykonuj i odbieraj połączenia telefoniczne ze swojego numeru komórkowego również za pośrednictwem aplikacji Webex.

Jak wygląda system?