Niezawodna
centralka VPBX
Udoskonalona wersja zarządzania wszystkimi firmowymi połączeniami na ekranie komputera

Czym jest Wirtualna Centrala Telefoniczna
Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX 2.0) to kompleksowy system telekomunikacyjny działający w chmurze, dzięki któremu możesz bezprzewodowo zarządzać wszystkimi połączeniami w firmie – potrzebujesz jedynie komputera z dowolną przeglądarką internetową oraz aktywnego połączenia z Internetem.
A
Auto operator
Zapowiedź, którą usłyszą Twoi klienci, dzwoniący na numer kontaktowy.
Użytkownik sam wybiera temat rozmowy, lub po prostu słucha komunikatu. Zapowiedź szybko wygenerujesz w panelu administracyjnym.
C
Call Center
Kolejkuj dzwoniących klientów, kieruj do dostępnych agentów według ustalonych reguł. Dzwoniący dowiedzą się o swoim miejscu w kolejce i usłyszą ustalone komunikaty.
H
Historia Połączeń
Uzyskasz dostęp do informacji o wszystkich połączeniach wykonanych oraz odebranych/nieodebranych z ostatnich 3 miesięcy. Takich informacji nie uzyskasz z billingu.
T
Telbaza
Sprawdzisz jak wydajni są Twoi konsultanci/pracownicy, ile połączeń odbierają. Szybko zweryfikujesz jak funkcjonuje Twoja komunikacja z klientami.
N
Nagrywanie rozmów
Dostęp do nagranych rozmów z ostatnich 3 miesięcy poprzez stronę www z możliwością pobrania plików na dysk lokalny. Usługa umożliwi Ci sprawne dotarcie do prowadzonych negocjacji, ustaleń ze swoimi klientami
W
WEBEX
Wykonuj i odbieraj połączenia telefoniczne ze swojego numeru komórkowego również za pośrednictwem aplikacji Webex.
Jak wygląda system?


